miercuri, 18 ianuarie 2012

"Si doar cand o vei simti,vei sti ce-i fericirea."


Imi lipseste rasaritul din privirea ta
si jocul razelor de soare de pe chipul tau...
imi lipseste ecoul amintirilor traite
si tot ce am avut impreuna
seceta mi-a secatuit privirea
si doar ploaia din sufletul tau
imi poate colora spiritul ...

Imi lipseste inocenta cuvintelor tale
si muzica glasului tau ce vibreaza
cand imi rosteste numele...
imi lipsesti tu
si este de ajuns sa nu ma mai pot ridica niciodata
sa vad rasaritul
sa simt ploaia
si sa ascult muzica iubirii tale ...

Imi lipsesti si fiecare clipa
cresteaza inauntrul meu fiori de teama
sufletul meu vibreaza la auzul muzicii ce ne cuprinde
si dansam prin ploaia de amintiri
inlantuiti ...
Imi lipsesti si acum regret ca ti-am dat drumul
muzica s-a terminat ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu