duminică, 29 ianuarie 2012

In fiecare noapte te scot din inima mea si in fiecare dimineata te gasesc acolo la loc.


Inchid ochii si simt singuratatea cum imi saruta visele.Vreau sa o alungi dar nu poti numai cu gandul. Vreau sa fii aici langa mine ca sa auzi si tu cum lacrimile imi inunda sufletul . Vreau sa ma imbratisezi si sa risipesti cu un singur cuvant intreaga nebunie din jurul meu. Nu inteleg de ce trebuie sa existe aceasta departare dintre noi, care imi aduce si mai multa suferinta. Nu inteleg de ce crezi ca e mai bine sa nu ma vezi, fiindca oricum iti apar in vise, in ganduri. Nu inteleg de ce trebuie sa-ti reprimi sentimentele cand eu stiu prea bine ca sunt singura pe care o iubesti. De ce vrei sa suferi ??? De ce ???
Atunci daca tot vrei sa suferi vino la mine, asa vom suferi amandoi ....caci sa suferi de unul singur e mai greu decat pare ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu