miercuri, 18 ianuarie 2012

Aud vibrand vocea ta in toate zgomotele lumii.


Acolo unde cerul sărută marea
Te caută şi acum sufletul meu,
Am înţeles încă demult chemarea
Spre înălţimi, dar este foarte greu.

Acolo unde zarea cea albastră
Sărută marea înaintea noastră
Te caută şi acum inima mea
Dar nu o vezi şi e păcat de ea.

Doar pescăruşii-n taină mi-au răspuns
Când se-nchinau splendidului apus
Dar tu erai şi orb şi surd la toate,
Plecat-au sufletul şi inima departe.

Au rătăcit în fiecare an luptând
Să stingă durerea lacrimii curgând
La amintirea ta ce nu mai vrea să plece,
N-au observat că timpul trece, rece.

Nu ţine seama că nu mi-am împlinit
Menirea pe pământ şi e cumplit
Să trec prin viaţă rătăcind mereu
Cu sufletul aprins de dorul tău.

Le-am poruncit în disperarea mea
Să uite şi să piardă amintirea ta,
Dar sufletul şi inima preapline
Au refuzat ca să te pierd din mine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu