duminică, 29 ianuarie 2012

Am nimic fara tine..



Am smuls o bucata din suflet si ti-am daruit-o fara sa astept nimic in schimb.
Te-am iubit ca si cand timpul te-ar fi sters din viata mea in secunda urmatoare.
M-am indragostit nebuneste de zambetul tau nonsalant incat nu mi-am dat seama ca am fost prinsa in joc decat prea tarziu.
Te-am purtat in suflet atata timp si acum numai stiu daca sufletul e al tau sau al meu.
Ti-am dedicat rasaritul si apusul, ploaia si curcubeul, trupul si sufletul meu.
Am prins un vis colorat si i-am tatuat pe aripile de catifea : "te iubesc ", apoi i-am soptit sa zboare catre tine.
Te-am iubit atat de mult incat am luat in palma luna sa ti-o daruiesc ca sa-ti lumineze viata.
Tu ai ramas cu lumina si caldura ei, eu cu cicatrici in palma.
Nu regret ca te-am iubit fiindca stiu ca am fost capabila de o dragoste generoasa, ti-am daruit totul si eu am ramas cu nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu