luni, 16 ianuarie 2012

Dragostea nu poate fi definita, deoarece e unica pt fiecare.


Fericirea mea a venit fara sa o chem, deghizata intr-o mare iubire. Si viata a luat-o de la capat, ca si cum totul pana acum n-ar fi fost decat o repetitie.La specatacolul de gala, care e prezentul meu, nu voi face din nou greselile de mai inainte.Traiesc simplu, cu emotia adolescentei in fata iubirii dintai. Reinvat sa intind panzele cortului pe malul marii, aflu din nou unde e casa de bilete de tren, daca e nevoie dorm in masina si, la cina, stiu sa ma bucur de gustul unui covrig cald, luat de la simigeria din colt.Ritualul cafelei cu inimioara desenata in spuma e sarbatoarea mea de fiecare zi. Dorm tot mai putin si visez tot mai mult. Si, imbracata in hainele de anul trecut, sunt mai frumoasa decat am fost vreodata, chiar daca odinioara purtam doar tinute din colectia noua.Pentru ca astazi zambesc. pentru ca m-am intors la simplitate ca si cum m-as fi intors acasa.Pentru ca abia azi, cand port cu mine toate ale mele, am inteles ca viata e un miracol."
Alice Nastase, "Dragostea e un bonsai"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu