duminică, 29 ianuarie 2012

Nu te uita în urma, ci priveşte cu curaj tot ce ti-a harazit soarta. Mergi înainte cu bucurie, aduna-ti toate puterile pentru a alege binele din tot ce vei avea de înfruntat.


Imi spun mereu: esti o femeie puternica, poti trece peste orice si oricine. Apoi vin gandurile ca niste valuri  furioase si imi spulbera optimismul.
Nu mi-a fost teama sa cad fiindca am stiut ca am puterea sa ma ridic. Si oricate greutati mi-a dat viata m-am ridicat deasupra lor ca un curcubeu dupa furtuna.
Intotdeauna am fost puternica , curajoasa, pregatita sa fac fata celei mai crude realitati. Si nimic nu m-a ingenuncheat pana la tine. Am crezut ca daca va fi sa iubesc, o sa o fac cu masura si cand te-am intalnit am uitat ca trebuia sa te iubesc moderat si te-am iubit cu tot ce am avut.
Astazi nu mi-a mai ramas nimic decat un dor nebun si o imensa singuratate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu