sâmbătă, 28 ianuarie 2012

‎"...multi spun ca, de fapt, cele mai frumoase povesti de iubire sunt cele pe care nu am apucat sa le traim. Atunci, cine stie, poate ca si saruturile pe care nu le primim sunt cele mai intense..."


Mi-a fost greu sa te scot din sufletul meu, dar pana la urma am reusit. Inca ma mai doare cand un gand razlet imi aminteste de tine, dar dorinta mea de a iubii din nou este mai puternica decat orice amintire. Nu neg ca imi tresalta sufletul cand aud numele tau , si poate asa o sa fie mereu, fiindca in viata mea nu ai fost numai un trecator. Ai fost cineva special cu care am impartit momente dragi, frumoase si de care o sa-mi amintesc mereu.
Insa imi doresc sa o i-au de la capat. Un inceput fara tine. Stiu ca nu o sa fie usor, dar mai stiu si ca am nevoie sa iubesc si sa fiu iubita. Vreau sa impart cu cineva iubirea pe care o port in suflet si pe care am crezut-o pierduta, atunci cand ne-am despartit. Vreau sa ma las sarutata, iubita de altcineva ... altcineva care nu esti tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu