duminică, 22 ianuarie 2012

Descopera trecutul, traieste prezentul, pentru a putea intelege viitorul.


Trecutul ne schimba...trecutul m-a schimbat. Mi-a schimbat zambetul , privirea, sentimentele, lacrimile, suferinta. Mi-a schimbat sufletul , visele, amaraciunea, speranta si am devenit o alta " eu ". Trecutul mi-a aratat ca daca iubesti trebuie sa fii dispus sa suferi, si daca te increzi intr-o alta persoana trebuie sa fii dispus sa faci fata dezamagirii. Trecutul mi-a aratat cum sa rezist la loviturile vietii si cum sa nu plag dupa o iubire ce s-a destramat.
Am invatat sa-mi arat puterea nu prin razbunare ci zambind, sa nu-mi ascund lacrimile decat de altii, sa nu mai cred in visuri decat in realitati. Am invatat sa nu ma mai las purtata de sentimente , sa nu iert fara acordul sufletului, sa nu traiesc incertitudini , ci fapte. 
Am invatat trecutul si am invatat din trecut. 
Am invatat ca astazi sunt o "eu " la timpul prezent. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu