miercuri, 18 ianuarie 2012

“Rareori ne gândim la ceea ce avem, dar mereu la ceea ce ne lipseşte.”


intreaba vantul ...
daca mi-a uscat lacrimile cu adierea sa...
intreaba ploaia ...
daca mi-a stins setea de tine...
intreaba stelele ...
de ce nu ma lasa sa uit imaginea ta ...
si intreaba visele...
de ce mi te-au adus la mine...

intreaba nisipul...
daca marea a ingropat durerea....
intreaba pescarusii...
daca in zborul lor nu au intalnit ratacindu-se spre tine inima mea
intreaba soarele...
si o sa-tiu spuna ca sufletul meu se arde sub focul iubirii pentru tine...

intreaba furtuna...
sa-ti spuna despre tornada din sufletul meu...
sau intreaba inima...
daca mai poate sa bata fara tine...
sufletul, viata mea esti tu...
si nimic nu e la fel fara tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu