duminică, 15 ianuarie 2012

Poate că pentru lume ești doar o singură persoană, dar pentru o persoană ești întreaga lume.



Ma simt pierduta prin vise interzise si ma tem sa nu raman captiva in gandurile tale tarzii... am vrut sa ma simti in tine , si am luat chipul soaptelor cristaline care-ti inconjoara inima.
Am vrut sa stiu daca ma porti in suflet si m-am imbracat in razele iubirii ...
Am dorit sa aflu daca ma numar printre gandurile tale si m-am lasat purtata pe valuri de fluturi argintii...
Si am aflat...
M-am regasit in tine sub diferite forme si nuante si mi-am dat seama de fragilitatea sufletului tau si de intensitatea cu care ma iubesti.
Acum stiu...
... ca daca vreodata as sufla mai tare te-ai sparge in mii de iluzii si daca te-as ranii ti-as inunda sufletul cu ura si ai murii innecat de dezamagire.
Acum stiu...
.... ca meriti atingerea privirii mele catifelate si fiorul plapand al zambetului meu... meriti toate noptile in care ingrijorata -ti priveam visele urate si ti le risipeam cu un simplu sarut.
Meriti poate mai mult decat ti-as putea da ... si crede-ma... e de ajuns un singur cuvant care sa ma faca sa urc pe nori de lumina pana la cer si sa culeg stele pentru tine...
... un singur gest si m-as arunca in lava incinsa pentru a aduce un strop de caldura in sufletul tau ... si fiindca ma iubesti atat de mult , iti promit iubirea mea ca niciodata nu vei simtii frigul singuratatii, si nu vei ramane vreodata insetat sau flamand caci te voi hranii cu sarutarile mele si te voi invelii de ploaia amaraciunii cu trupul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu