sâmbătă, 4 februarie 2012

Nu stiu in ce loc din lume se afla sufletul meu acum, dar de maine merg sa-l caut.


Ajungi fara sa vrei sa strangi la piept o amintire, desii ai vrea sa uiti intreaga poveste. Ajungi sa plangi pentru cineva care nu merita nici macar o privire, ajungi sa te inchizi in singuratate fiindca asa crezi ca se va termina cosmarul. Port in mine amintirea clipelor trecute, ca un ceas batran ce abia isi duce timpul . Port in suflet greutatea viselor ce le-ai destramat cu un singur cuvant si tare imi doresc sa simti ce simt eu acum. Acest amalgam de sentimente care nu-mi da pace nici o secunda, acest dor nebun de tine ce nu ma pasuie. Imi vine sa tip dar ecoul strigatului nu ajunge mai departe de sufletul meu si ma las pagubasa. As vrea sa ma razbun pe tine ca nu simti nimic , ca nu te-ajunge suferinta, daca asta mi-ar aduce inapoi fericirea pierduta. M-as razbuna si pe viata asta rece si nemiloasa care nu lasa timpul sa stearga amintirile , daca asta mi-ar aduce putina liniste . M-as razbuna pe toti ca o zeita furioasa daca as stii ca primesc in schimb o alta sansa. As uri fiecare strop din tine care mai exista in sufletul meu in schimbul iubirii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu