joi, 2 februarie 2012

Las timpului povara contabilizarii clipelor de nefericire, el nu are sentimente.


M-am lasat agatata de un vis si am sfarsit traind o iluzie . M-am lasat purtata de dorinte absurde si neintelese de nimeni si in final eu am fost cea care nu a mai inteles nimic. Astazi , trebuie sa o i-au de la capat si nu stiu cum. Nu stiu cum sa-i redau sufletului zambetul de altadata , nu stiu cum sa-l fac sa viseze din nou. Sufletul meu nu mai poate sa zboare fiindca eu sunt tintuita in singuratate. Poate daca nu m-as fi increzut orbeste in necunoscut, poate daca nu lasam emotiile sa ma stapaneasca si sufletul sa caute iubirea, poate azi eram fericita. Dar poti oare sa fii fericita in lipsa iubirii ??? Te poti oare simtii usor ca un vis fara dragoste ???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu