luni, 13 februarie 2012

Cand ma privesti, ce regreti mai mult? Sansele pe care le-ai avut sau lucrurile pe care le-ai pierdut?


As mintii daca as spune ca fara tine totul e la fel. As mintii daca as spune ca te-am uitat. Esti in fiecare gand , in fiecare bataie a inimii, in fiecare vis.Imi doresc o noua zi in care sa respir fara sa simt ca te-am inhalat. Imi doresc o farama de fericire , care sa nu aiba legatura cu tine. Imi doresc sa nu-ti mai simt parfumul , sa nu-ti mai aud pasii, sa nu-ti mai simt imbratisarile. Imi doresc sa te pot smulge din suflet in ciuda tristetii care adie la fiecare pas. Poate ca nu voi fi fericita fara tine dar cel putin ma voi consola in bratele uitarii. Poate ca nu voi mai zambii la fel dar voi rade printre lacrimi. In acest moment as vrea sa te vad plecat nu numai din viata mea, dar si din sufletul meu, as vrea sa uit ca te-am cunoscut vreodata , imi doresc sa pot sterge din suflet si din minte fiecare cuvant cu care m-ai cucerit, cu care m-ai facut sa te iubesc. Doresc uitarea si singuratatea in acelasi mod in care te-am dorit pe tine odata, caci stiu ca e singura cale de a te scoate din amintiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu