luni, 20 februarie 2012

La cine te poti intoarce cand singura persoana din lume care iti poate sterge lacrimile este cea care te-a facut sa plangi...?


Rasfoiesc mereu paginile trecutului in cautare de raspunsuri. Cu ce am gresit? Unde ? Cum ? Cand ? In ce moment am pierdut totul si a trebuit sa o i-au de la inceput ? In ce moment am incetat sa iubesc , sa lupt, sa sper? In ce clipa am renuntat la noi ? Poate ca in clipa in care am inchis ochii dezamagita si ranita si mi-am dorit sa fiu singura ? Poate ca in clipa aceea mi-am dorit sa nu mai sufar, nestiind ca aveam sa sufar mult mai mult. Oare dupa cat timp voi uita parfumul tau, imbratisarile tale, saruturile tale ? Oare dupa cat timp voi putea sa fiu cea dinainte, cea care nu stia ce e iubirea, cea care nu a plans niciodata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu