joi, 2 februarie 2012

Cu timpul, vei deveni ceea ce ai fost: o fotografie care-mi rascoleste sufletul si ma intreb: voi putea sa uit ?


Atunci cand te-am intalnit am crezut in privirea ta profunda si zambetul tau timid. Am crezut ca esti diferit si m-am lasat amagita de aparente. Am crezut in sinceritatea ta falsa si te-am iubit fara sa te cunosc. Astazi, am realizat de fapt ca tot ce s-a petrecut intre noi a fost doar o nebunie, si nu o frumoasa poveste cum m-ai lasat sa cred. Astazi, nu te mai cunosc, nu mai stiu cine esti, nu te mai vreau in viata mea. Am gresit in naivitatea mea si te-am lasat sa ocupi un loc special, fara sa-mi dau seama ca nu-l meriti. Astazi , pun punct unei relatii care m-a ranit, care in loc sa-mi ofere iubire mi-a daruit iluzii, dezamagire, Astazi punct punct la tot ce a fost, fara regrete, fara lacrimi , doar cu un imens gol in suflet si in viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu