marți, 7 februarie 2012

Live now, believe me, wait not till tomorrow, gather the roses of life today.



Traieste clipa... inca ma mai gandesc la aceste cuvinte cand se mai scurge o zi din viata mea si simt ca nu am facut nimic special. Acest lucru nu poate decat sa ma intristeze fiindca traiam odata dupa acest motto. In fiecare zi imbracam haine noi, imi dadeam cu parfumuri scumpe, mancam din vase frumoase, fara sa astept o zi anume ca sa le despachetez. Astazi, privesc cu regret la lenjeria scumpa pe care am cumparat-o bucuroasa dintr-un magazin din Paris, imi sterg de praf parfumurile pastrate pentru o ocazie speciala, ies din casa imbracata comun caci imi spun ca nu am pentru cine. Astazi, gresesc in tot ceea ce fac, fiindca pastrez lucruri care ar trebuii folosite, fiindca nu am inteles ca fiecare zi traita este o zi speciala.
Trebuie sa invat din nou cum sa traiesc fiecare clipa, cum sa ma bucur de fiecare moment, cum sa folosesc fiecare lucru la timpul lui. Viata nu asteapta ocazii deosebite si nici noi nu ar trebuii sa asteptam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu