marți, 14 februarie 2012

Exista doar o iubire adevarata si o mie de incercari.



Inca ma gandesc la tine. Au cazut atatea ninsori, am sperat ca vor acoperii toate amintirile , am crezut ca ma vor ajuta sa alung sentimentele carora le esti stapan. Dar gandul meu incapatant, inca iti mai atinge chipul, sperantele inca mai respira prin toti porii, iar dorul nebun inca-si striga durerea in imensa tacere.
Te simt langa mine, iti simt respiratia ce-mi mangaie umarul, saruturile cu aroma de cafea, privirea lenesa de dimineata. Nimic nu poate descrie sentimentele prin care trec fara sa vreau, sentimente ce le credeam pierdute odata cu tine. Cum pot sa iubesc atat de mult cand tot ce mi-a mai ramas este o inima golita si pustiita de durere? Cum sa mai privesc spre viitor cand ochii imi sunt legati de umbrele trecutului ?
Inca ma gandesc la tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu