marți, 24 iulie 2012

Zbor



Miroase a soare si a inghetata de vanilie cu caramel. Miroase a tine si a mare tacuta. Miroase a iubire si a zbor catre inaltul fiintei noastre. Azi , vreau sa vad lumea de sus, sa ma ratacesc in privirea-ti de un albastru deschis , sa plutesc deasupra marii, sa-ti mangai trupul asa cum valul mangaie tarmul. Azi, vreau sa ma pierd in culorile rasaritului, in linistea diminetilor, sa ma inalt odata cu pescarusii, sa te prind de mana si sa plutim imbratisati deasupra norilor. Azi, imi doresc sa dau aripi sufletului meu, sa se prinda in dansul fluturilor si al viselor dulci, sa poata strabate distante si inimi, sa poata intalni fericirea si speranta , iar apoi sa se intoarca din nou la mine. Azi, tu esti paradisul meu, tu esti jumatatea mea , tu esti acea floare deosebita la care ma intorc intotdeauna. Nu stiu ce ne va oferi ziua de maine, dar ce mai conteaza cand totul are gust de azi ?! 

3 comentarii:

  1. foarte frumos. e placut sa simt emotia din cuvintele tale:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Un fel de traieste clipa, imi place viziunea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai frumos nici nu se putea,esti geniala.Nu inceta sa ma uimesti.Te astept la mine,cu drag.

    RăspundețiȘtergere