sâmbătă, 21 iulie 2012

Prima mea leapsa :)


Multumesc pentru leapsa Adinananei, si cu aceasta ocazie marturisesc ca este prima leapsa a blogului :) 

Posteaza imaginea Liebster Blog Award
 Done :)


Spune 11 lucruri despre tine.

 Am 25 de ani.

Sunt in zodia taur.

Sunt extrem de incapatanata.

Imi place sa scriu.

Am doua bloguri si o pagina de facebook ( Dincolo de vise ) , de care sunt foarte mandra 

Sunt o persoana foarte sincera, uneori transant de sincera 

Imi plac iesirile la munte, mare, oriunde, dar sa pot calatori

Imi doresc foarte mult sa vizitez Italia , Spania si Paris :)) stiu, nu ma pot decide 

Imi plac comediile romantice, cartile bune, muzica ritmata

Ador bebelusii 

Sunt o romantica incurabila, dupa cum veti putea vedea din postarile mele

Imi place sa ma inconjor de oameni veseli si optimisti.

Raspunde la intrebarile celui care te-a nominalizat si formuleaza un nou set de intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.

Iti place sa citesti ?
Foarte mult. 

Cea mai frumoasa zi pe care ai avut-o pana acum. 
Ziua in care mi s-a spus ” te iubesc ” de barbatul iubit :) Vedeti , v-am spus eu ca sunt romantica :))

Ce genuri de filme iti plac ?
Comedii romantice :)

Cartea preferata 
” Vei fi acolo ”, Guillaume Musso

Ai frati / surori ?
Da, o sora mai mica cu 4 ani. 

3 adjective care te caracterizeaza 
Romantica, visatoare, optimista

Ai prieten ? 
Da. 

Ai jurnal ? 
Nu. 

Unde ti-ar place sa mergi intr-o zi ? 
Hmmm, greu de decis :) Italia, Spania, sau Franta :)))

Ce obiect urasti la scoala ? 
Din cauza faptului ca nu mai sunt la scoala, o sa raspund ce uram : filozofia :)))

Ce ai vrea sa fi pentru o zi ? 
O zana buna :)

Intrebari adresate : 
  
1.Primul lucru care iti trece prin minte
2. 3 lucruri care te scot din minti
3.3 lucruri care te calmeaza
4. Ultima carte citita.  
5. Ultimul film vazut.
6. Descrie-te in cateva cuvinte.
7. Blogul cel mai des vizitat de tine.
8. Crezi in dragostea adevarata ?
9. Tara / Orasul in care ti-ar placea sa mergi .
10. Ce te motiveaza sa scrii pe blog ?
11. Cum ai descrie viata intr-un singur cuvant ?

Nominalizeaza 11 persoane care sa realizeze aceste tag  :


Mergi la pagina lor si anunta-i :)

Done :)

Nu da tag-ul inapoi :)

3 comentarii:

  1. Iti multumesc ca te-ai gandit la mine. Mi-a facut placere sa o citesc insa nu stiu de ce, am retineri in ceea ce priveste publicarea ei pe blogul meu. Repet, nu stiu de ce, probabil ma face sa ma simt prea vulnerabila.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am luat-o. e pe blog daca vrei sa citesti raspunsurile intrebarilor

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi pt leapsa. daca doresti si ai timp te rog sa rasp la intrebarile puse de mine intr-un comentariu :D Sunt curioasa :D Tie nu puteam sa iti dau leapsa :D

    RăspundețiȘtergere