joi, 5 iulie 2012

Simplicity of life



Am învățat să privesc înainte și așa am lăsat în urmă toți oamenii mărunți. Am realizat cine contează azi, cine nu va mai conta și cine va conta mereu. Și așa îți dai seama după pumni de lacrimi ce meriți, pe cine meriți si cine te merită. Închideți ochii și dați sufletului aripi de fluture. Priviți înainte spunându-vă în gând: Am să reușesc! Am să iubesc din nou! Merit!
Vine o clipă în viață în care trebuie să-ți evaluezi fericirea. În viață nu contează cât pierzi, nici dacă ajungi la pământ în anumite momente, dacă ai de partea ta iubirea! Ea te ajută să te ridici, să lupți, să mergi mai departe. Iubirea îți va dărui mereu un alt început, o altă poveste, o nouă șansă la fericire.

Lăsăm clipe, ani, vise să treacă pe lângă noi fără a realiza că momentele astea nu se mai întorc nicicând. Amânăm să încercăm lucruri noi, să dăm aripi viselor, să fim fericiți, să iubim. Amânăm să trăim.
Emilia Constantin

2 comentarii:

  1. Oamenii mici nu au puterea sa faca lucruri mari.Iubirea e insasi un inceput.Mi-a placut mult.Te astept.

    RăspundețiȘtergere
  2. Amanam sa traim pentru ca de cele mai multe ori nu intelegem viata iar cand in sfarsit ni se pare ca stim cum trebuie primit totul ... e prea tarziu.

    RăspundețiȘtergere