luni, 16 iulie 2012

Unde incepe si unde se termina speranta



In viata de zi cu zi, este imposibil ca ceva sa nu mearga asa cum te-ai asteptat. Fie ca vorbim despre viata personala, sau cea profesionala, exista momente in care simtim ca cedeam si ca speranta , oricat ar fi ea de prezenta in gandurile noastre, nu este de-ajuns cat sa ne scoata din obscuritate. Cu fiecare zi care trece, cu fiecare raspuns negativ, sau cu fiecare problema , devenim tot mai stresati, mai ingrijorati, mai pesimisti. Ne temem de ce o sa aduca ziua de maine, de lipsa banilor, de lipsa unui job, ne temem fiindca suntem oameni si realitatea care bate la usa este una mult prea cruda. Aud adesea intreabari de genul : si care este solutia ? Solutia nu o stiu, nu am gasit-o. V-as putea spune sa incercam sa ramanem optimisti in gandire, sa speram ca lucrurile se vor aseza, dar adevarul este ca nu aceasta este solutia. Am trecut prin astfel de perioade, si uneori mai traversez momente dificile. Am incercat sa raman optimista in ciuda problemelor nerezolvate, am incercat sa nu-mi pierd speranta si sa raman tare. Adevarul este ca aceste ganduri pozitive m-au ajutat sa nu-mi pierd rabdarea, sa raman calma si sa caut solutii. Cred ca cea mai buna solutie pentru a iesi din probleme este sa incepi sa cauti una. Daca dratamatizezi nu ajungi la nici un compromis, la nici o solutie. Intotdeauna se va gasi o rezolvare, trebuie doar sa ai mintea clara si odihnita. Cere sfatul cuiva de incredere, poate el / ea vede totul dintr-o alta perspectiva. Indeparteaza frustrarea din gandurile tale, caci iti va fi mult mai usor sa concepi un plan. Lasa-te ajutat, sfatuit, sprijinit de cei care iti vor binele. Increderea si rezultatele pozitive vor veni in cele din urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu