sâmbătă, 28 iulie 2012

True love


Am nevoie de tine azi, nu maine. Am nevoie de certitudini si nu de promisiuni. Am nevoie de sentimente si nu de cuvinte spuse ocazional. Am nevoie de iubire si nu de o umbra palida a ceea ce imi poti oferi. Am nevoie de tot ce imi poti da si refuz sa ma multumesc cu mai putin. Iar daca tu nu-mi poti oferi nimic din toate astea, atunci nici eu nu-ti mai pot oferi iubirea mea. Eu sunt persoana care daruieste orice, oricat si asteapta in schimb acelasi lucru. Sunt persoana care iti iubeste defectele, care iti intelege gandurile, care te incurajeaza si te sprijina atunci cand ai nevoie. Sunt suficient de puternica pentru a depasi momentele dificile dar vreau sa stiu ca pot conta pe sprijinul tau, pe dragostea ta. Si sunt sigura ca te-as iubi la fel de mult chiar daca nu mi-ai da nimic, chiar daca nu mi-ai spune nimic, dar uneori aceasta inegalitate imi produce o imensa suferinta. Stiu ca nu trebuie sa astept nimic in schimbul iubirii dar oare adevarata iubire se simte singura si nefericita asa cum se simte a mea ? Nu, nu cred. Adevarata iubire nu asteapta nimic caci primeste totul. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu