miercuri, 28 martie 2012

Primavara - vitamina pentru suflet



Privesc de sub genele lungi, rimelate, orizontul ce pare ca vrea sa-mi zambeasca. M-am trezit mai devreme astazi pentru a prinde in pumni rasaritul. Si el imi face pe plac. Orasul se lumineaza de cele dintai licariri portocalii ale zorilor si o fasie de lumina palida imi mangaie bland fata. Strang in maini cana de cafea ca sa-mi incalzesc corpul cuprins de febra rece a diminetii si inhalez cu nesat parfumul racoros ce pluteste in aer pana la balconul meu. Diminetile de primavara poarta in ele armonia si veselia intregi naturi. Ador sa sorb cele dintai culori ale diminetii si linistea ce o preceda. Iubesc sa ma trezesc dis de dimineata pentru a urmari gratis spectacolul de vis al primaverii. Cu suflet de copil si cu inocenta in priviri absorb toata armonia si vitalitatea primaverii si o port in mine pe parcursul intregii zile. Iar apoi cand raman fara vitamine in suflet , revin cu placere pe acelasi balcon urmarind acelasi spectacol matinal. 

4 comentarii: