joi, 8 martie 2012

Dragostea costa intotdeauna. Insa e singurul pret pe care, intr-o lume a valorilor incorecte, merita sa-l platim cu inima deschisa.


Intotdeauna am visat la o iubire care sa ma completeze din toate punctele de vedere. O iubire care nu sufoca, o iubire calda, simpla, o iubire in care sa fim parte a aceluasi suflet. Cand te-am intalnit, am crezut ca tu vei fi partea lipsa din puzzle-ul inimii si am inchis ochii lasandu-mi dragostea sa –ti inunde sufletul. Am simtit pentru prima data ca apartin cuiva si sentimentul acela mi-a tinut de cald in multele nopti reci, cand erai departe. Ti-am inteles nelinistile, gandurile, regretele si te-am acceptat in sufletul meu fara sa pun intrebari si fara sa astept raspunsuri. Ti-am oferit mangaierea imbratisarilor mele atunci cand erai trist , am avut un zambet pentru clipele de tristete din privirea ta si o vorba dulce pentru gandurile negre din minte. Ti-am daruit tot ce voiam sa primesc la randul meu si nu am primit niciodata. Nu condamn pe nimeni si nu vreau sa gasesc vinovati , vreau doar sa mai strang la piept amintirile atat de dragi a ceea ce a fost intre noi si nu o sa mai fie. Imi doresc sa pot strange intr-o cutiuta toate acele momente speciale , farame dintr-un trecut dureros si in clipele de singuratate si tristete sa-mi tina de cald sis a-mi aduca aminte ca am fost capabila sa iubesc intr-un mod in care nu credeam ca am sa o fac vreodata.
 Daca as putea sa-mi i-au iubirea inapoi i-as face o promisiune inimii mele. I-as promite ca nu am sa mai iubesc pe cei care mint pentru a avea parte de cateva luni de pasiune, pe cei care inseala cu trupul mai mult decat cu sufletul, pe cei care fug de singuratate si nu sunt capabili de o iubire sincera, pe cei care te privesc in ochi si-ti jura dragoste. I-as promite sa nu mai iubesc decat pe acela care mi se va darui cu totul, trup si suflet. De acela m-as indragostii irecuperabil si pentru totdeauna. 
{ Alice Nastase }

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu