marți, 25 septembrie 2012

O lume altfel, un timp anume





Lumea asta e atat de plina de tristete si suferinta, incat trebuie sa ne bucuram de orice lucru frumos care ne iese in cale, fie ca este o persoana, fie ca este o vorba buna, fie ca este o imbratisare sosita in momentul potrivit. Nu trebuie sa cautam mereu un motiv pentru a fi fericiti, fiindca viata este scurta si poate lua multe intorsuri. Simtim nevoia de a plange, cateodata, este de inteles. Traversam atatea stari, atatea sentimente, incat la un moment dat ne simtim confu
zi si speriati. Dar, trebuie sa stim si momentul in care sa punem punct, sa o luam de la capat, sau pur si simplu sa luam fraiele in maini si sa incepem sa traim cu adevarat viata. De cate ori am oferit a doua sau chiar a treia sansa unei persoane care a continuat sa dezamageasca ? Poate intre timp am pierdut un prieten adevarat. De cate ori ne-am indoit de noi si ne-am retras in singuratate ? Poate de prea multe ori. De cate ori ne-am certat sau ne-am suparat din motive puerile pe cei dragi, si am pierdut timp pretios lasand timpul sa curga intre noi, fara a lua nici o masura ? Si pe zi ce trece, pierdem tot mai mult. Poate ca a venit si timpul in care intrebarile, ingrijorarile, tristetile, durerile si toate sentimentele negative sa fie lasate in urma. Poate ca e timpul sa readucem speranta in inimile noastre, pentru a face lumina si a imprastia caldura si optimism. Poate ca a sosit vremea viselor mari , a telurilor inalte, a sperantei fara margini, a iubirii fara capat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu