duminică, 9 septembrie 2012

Cum ar fi fost, daca ...?



Nu pot sa nu ma intreb, cum ar fi fost , daca pasii nostri nu s-ar fi intalnit pe acelasi drum , toamna trecuta . Nu pot sa nu ma intreb cum ar fi fost daca nu m-as fi intors la strigarea ta, daca mi-as fi continuat drumul. Nu pot sa nu ma intreb, daca astazi mai sufeream, mai simteam, mai traiam aceleasi emotii, aceleasi sentimente, aceleasi tristeti si dezamagiri. Nu pot sa nu ma intreb, cum ar fi fost daca nu te iubeam din tot sufletul , daca nu ma daruiam trup si suflet, daca nu ti-as fi dat totul. Oare, cum ar fi fost ? In urma a ceea ce a fost nu a ramas nimic, in afara intrebarilor si a multelor amintiri. Unele atat de triste, altele atat de frumoase. Si totusi, nu credeam sa ma intreb vreodata cum ar fi fost daca nu te-as fi cunoscut. Dar, astazi, toamna pare ca aduce cu ea tot felul de emotii si amintiri, tot felul de ganduri si intrebari si imi rascoleste mai mult ca niciodata trecutul. Te readuce inapoi in mintea si in sufletul meu, si totul devine mai greu si mai obscur. Fiindca mi-am dorit sa mi te pot sterge din minte si nu am reusit. Nici dupa atata timp. Si nu stiu cand o sa pot apasa tasta delete fara a-mi fi teama ca te voi pierde desi tu ai plecat de mult. Si intrebarile continua sa rasara, fara sa le pot opri. Cum ar fi fost daca, te-as fi uitat in secunda in care mi-ai frant inima, daca te-as fi putut smulge cu tot cu radacina din inima mea in clipa in care a rasarit prima lacrima in ochii mei ? Nu stiu…probabil mai bine, mai usor. Si raman cu toamna in suflet, si cu intrebari fara raspuns pe care vantul le imprastie in toate directiile …cum ar fi fost, daca ….? 

Un comentariu:

  1. Alegerile pe care le facem sunt fix problemele noastre. Nu privesc pe nimeni altcineva (nici macar pe cei alesi). Nimeni, absolut NIMENI nu are dreptul sa ne judece pentru asta, nici macar noi insisi.
    Nu exista "ce ar fii fost daca..." Nu a fost pentru ca nu trebuia sa fie si atat. Nu exista sanse pierdute, nu face greseala sa crezi in asa ceva. Intrebarea care trebuie sa ne-o punem fiecare este "ce ar fii daca". Asa e corect.
    Consider ca fericirea nu exista (poate ma insel)... dupa parerea mea starea aia de betie... e menita oamenilor mici. Tot ce poti face sa te simti ok e sa fii multumita de tine, impacata si foarte stapana pe ce alegi de acum incolo... sa nu iti influenteze nimeni ceea ce tu alegi sa faci.

    RăspundețiȘtergere