joi, 9 august 2012

Pasi inapoi



De multe ori am fost nevoita sa fac pasi inapoi in ciuda vointei mele. Si i-am facut. Am renuntat la persoane, lucruri, joburi, si nu m-am uitat in urma niciodata. Insa mai sunt si momente in care fara sa vrei faci inventarul acelor amintiri. Si constati cu durere in suflet ca desi nu mai aveau ce cauta in viata ta de atunci , le simti lipsa, le duci dorul. Pentru fiecare dintre noi a existat acel moment in viata de care nu voiam sa ne despartim, despre care credeam ca o sa dureze o eternitate. Si desi , ai lasat totul in urma, si ai facut cativa pasi in directia inainte, asta nu inseamna ca intr-o buna pasii nu se vor intoarce pe acele drumuri batatorite. Regretele sunt multe in viata , conteaza sa le depasim si sa nu ne mai uitam inapoi. Cu totii stim asta, dar nu inseamna si ca putem inainta atat de usor. 

Un comentariu: