sâmbătă, 25 august 2012

Pachet pentru tine


Este o certitudine faptul ca punem accent mai mult pe ambalaj decat pe continut. Suntem atat de atrasi de ceea ce se reflecta in ochii nostrii incat nu mai dam importanta a ceea ce nu iese in evidenta. Lucrurile frumoase intotdeauna apar la sfarsit. Prieteniile cele mai frumoase, oamenii cei mai frumosi , sunt cei care apar in viata ta in momentele cele mai urate , in clipele cele mai grele. Daca inca nu ai invatat aceasta lectie, atunci asteapta sa treci printr-un moment greu, ca sa observi care sunt oamenii cu adevarat frumosi. Asteapta sa vezi cum odata desfacute aceste ambalaje nu contin nimic, sunt goale pe dinauntru. Frumusetea sufletului, bunatatea, iubirea, nu se ascund niciodata in pachete stralucitoare, luxuriante. Ele ajung in pachetele mici in viata noastra, dar foarte rari sunt aceia care ajung sa le desfaca. Eu mi-am invatat lectia numai dupa ce in incapatanarea mea mi-am petrecut ani intregi alegand sa desfac cele mai nepotrivite pachete. Astazi, desfac umil una cate una, fundele celor mai urate si mai mici pachete in cautarea febrila a sentimentelor care imi aduc fericirea. Am invatat sa caut lucrurile frumoase , oamenii frumosi, iubirea adevarata in cele mai urate pachete, fiindca in ele am descoperit adevaratele valori umane. 

Un comentariu:

  1. Cât adevăr ! La mine se întâmpla mereu să aleg pachetele frumoase, iar la interior să fie stricate :-< Dar am învățat și acum sunt mai fericită cu pachetele urâte :)

    RăspundețiȘtergere