miercuri, 6 iunie 2012

Start la ... greseli !!!



Intotdeauna am cautat sa invatat cate ceva din greselile comise. Ba chiar m-am rezumat si la greselile altora. De multe ori nu faceam un lucru sau nu luam o decizie din cauza ca rezona cu ceea ce i se intamplase unei prietene sau unei colege de servici. Pentru un timp foarte lung , mi-a fost teama sa fac propriile greseli,  mi-a fost teama sa nu dezamagesc persoane dragi mie, si am stat undeva in umbra, cu urechile ciulite la altii. Eram convinsa ca daca respect toate acestea viata mea avea sa fie nu numai perfecta dar si fericita. Si am continuat sa evit sa fac greseli. In timp ce prietena mea cea mai buna imi destainuia cu lacrimi in ochi ca s-a despartit de iubitul ei din cauza geloziei, eu ma departam tot mai mult de iubitul meu dorind sa-i las libertate absoluta, nestiind ca el se simtea foarte bine asa cum era relatia noastra. La cateva saptamani dupa , am avut o discutie foarte serioasa pe tema libertatii si a dedus ca eu nu-l mai iubesc, ca relatia noastra s-a schimbat. Si exemplele pot continua. La serviciu am tacut atunci cand nu trebuia sa o fac, acasa am facut pe indiferenta atunci cand trebuia sa daruiesc si mai multa dragoste, in relatiile cu colegii m-am transformat intr-o persoana glaciala cand tot ce trebuia sa fac era sa le arat sprijinul si prietenia mea. Intotdeauna am cautat calea de mijloc, calea spre fericire. Nu am gasit-o . Daca o voi gasii vreodata ? Cu siguranta.Oamenii dezamagesc. Familia ne produce suferinta. Iubitul se desparte de noi. Divortam. Toate acestea fac parte din viata noastra. Ele sunt greselile care duc la formarea experientei. Ele sunt lectiile de zi cu zi. Important este de retinut faptul ca greseala altora nu devine greseala noastra . Sau in orice caz nu de fiecare data. E timpul sa faci greseli. Propriile tale greseli. E timpul sa inveti din ele. E timpul sa capeti ceva experienta. E timpul ca problemele sa nu te mai sperie ci sa-ti dea curajul de a merge mai departe. E timpul sa indraznesti sa faci alegeri indraznete. Sa te pui pe primul plan si sa nu te lasi pana nu iti vezi visul indeplinit. E foarte greu dar nu imposibil. E timpul sa te maturizezi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu