miercuri, 20 iunie 2012

Depasind obstacole



Cateodata, totul ni se pare extrem de greu, de parca ne-am poticni de ceva si oricat de mult am dori sa depasim acel obstacol , nu reusim. Cei mai multi renunta, si incearca o ruta ocolitoare. Insa, mai sunt si oameni , care oricat de grea este calea aleasa, se incapataneaza si reuseste sa sfarame piedica. Intotdeauna , am ales sa continui , in ciuda dificultatilor si a piedicilor. Intotdeauna, am considerat ca a ceda si a gasi o solutie usoara nu e decat ceva temporar, ceva care nu-ti ofera satisfactia ravnita. Intotdeauna, am crezut ca lucrurile care vin mai greu sunt si mai bune. Dar, cred totusi ca m-am inselat. Uneori, este bine sa-ti dai seama ca unele lucruri sunt peste puterile noastre, si ca in final cel mai bine este sa cauti o a doua solutie. Mai bine sau poate mai usor. Cert este ca am ajuns fara sa vreau la aceasta concluzie. Nu am stiut si nu am crezut ca daca renunt la ceva il voi primi oricum pe o alta cale, mult mai usor decat ma asteptam. In incapatanarea mea, uitam de fapt ca lucrurile nu se fac cu forta. Trebuie sa existe o alta metoda, o alta solutie, pe care nu o vezi in dorinta de a depasi piedica. Nu astept ca lucrurile sa se intample, pur si simplu astept ca mintea sa gaseasca o alta rezolvare la ecuatie. Intotdeauna ce este scris sa se intample se va intampla, indiferent de eforturile noastre. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu