joi, 17 mai 2012

Primăvara asta se poartă dragostea



La început de dimineață proaspătă îmi place gustul amintirilor frumoase, și primesc pe buze săruturi ce-mi pot ține de cald în anotimpurile geroase ale singurătății, dar pe care inima mea îndrăgostită pentru totdeauna știe că n-are să le mai primească. Privesc răsăritul de vară al unei zile de mai și văd cum se oglindesc în bătaia razelor gândurile de dragoste împletite cu îmbrățișări de rouă și se face lumină în suflet, în jur și în noi. Încă mai știu să primesc marea iubire cu brațele verzi, înmiresmate de prospețimea sufletului neotrăvit de răutăți sau trădări, în ciuda tuturor tristeților care și-au făcut la un moment dat drum prin destinul meu.(…) Aș dori să pot aduna în cuvinte recunoștința, pentru ca toți oamenii care stau așezați pe rafturile inimii mele să afle cât de mult îi prețuiesc, cât de mult le mulțumesc și cât de mult îmi amintesc și cum le spun te iubesc printre rânduri, printre gânduri.
Închid ochii și fac o călătorie prin timp, prin viață, prin destinul meu și cu recunoștință în inimă și-n suflet mă înclin în fața adevăraților oameni din viața mea și le doresc, cu fiecare bucată de suflet, doar pagini de viață trăite frumos! {Emilia Constantin}

3 comentarii: