sâmbătă, 19 mai 2012

Inside of me



“Daca as fi pe Luna si as privi Pamantul, as avea nostaligia Pamantului. As fi mult mai ingaduitoare. Intodeauna distanta modifica perceptia. Aud un greiere nebun cantand afara. Realizez ca, daca as fi singura pe Luna privind Pamantul si as auzi un greiere cantand undeva, langa mine, singuratatea n-ar mai avea inteles. Imi place sa-mi inchipui cand un om ma dezamageste sau imi face rau cum as privi totul de pe Luna. Ma inchipui stand pe jos, cu picioarele stranse sub mine, uitandu-ma de acolo cu prietenul meu greierele la ce porcarii se mai intampla cu mine acolo deaparte pe Pamant. De pe Luna greselile sunt toate aproape copilaresti si foarte usor de iertat. Aici jos e mai greu dar cum stiu ca prietenul meu greiere ma asteapta din cand in cand sa trag o fuga pe Luna si mai stam de vorba despre prietenii nostri comuni. Ii stie bine pe toti. Daca as fi pe Luna as avea nostalgia Pamantului dar sunt pe Pamant deocamdata si am nostalgia cerului.”
Oana Pellea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu