sâmbătă, 4 martie 2017

Buna dimineata! :)






Îmi place ca diminețile să mi le petrec în liniște, ascultând cântecele mele favorite, pregătind un mic dejun simplu sau pur și simplu o cafeluță. 

E momentul meu preferat pentru că reușesc să-mi ordonez gândurile și să vizualizez exact ce trebuie să fac pentru o zi reușită. :D


Ca să am timp întotdeauna mă trezesc mai devreme cu o oră, chiar două înainte să plec la serviciu. 
Nu numai că am timp suficient, dar reușesc să-mi iau în tihnă micul dejun și să mă bucur de câteva clipe de liniște binemeritate. 

Eu aș spune că fiecare dintre noi ar trebui să-și facă timp pentru astfel de momente, pentru că agitația și graba la început de zi nu este deloc promițătoare pentru modul în care va decurge ziua respectivă. 

Știu prieteni de-ai mei care își beau cafeaua pe fugă, în timp ce se îmbracă sau fac diverse alte chestii. Nici nu vreau să-mi imaginez cum arată o zi din viața lor dacă dimineața este doar o clipă fugitivă. 

Sfatul meu pentru oricine își dorește liniște, organizare și concentrare pe parcursul întregii zile rămâne același de ceva timp: 

trezirea la o oră matinală dimineața astfel încât să-ți permiți să faci totul fără grabă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu