duminică, 16 iunie 2013

Viata și ale sale nuanțe


Cu multă bucurie - așa privesc eu viața. Încerc, pe cât posibil, să deschid larg ochii și să privesc dincolo de lumesc, de palpabil. Uneori, cele mai frumoase și neașteptate lucruri se întâmplă atunci când te aștepți mai puțin și trebuie să fii pregătit ca să le poți accepta.
Cu zâmbetul pe buze - îmi deschid brațele către o nouă zi, către prezent, către nou. Durează uneori până îmi fac curaj să mă ridic din nou, să mă însănătoșesc, să-mi pregătesc aripile ca să mă înalț, dar când mă simt pregătită zbor fără ezitare. Visez la lucruri imposibile, ca oricum om, și îmi doresc să se îndeplinească. Visele, sunt partea frumoasă, extraordinară a vieții.
Cu optimist și speranță - îmi încep și îmi termin ziua. Încerc să adopt o atitudine pozitivă, realistă, naturală vizavi de tot ce se poate întâmpla, de tot ce se poate numi ” nou ” și ” întâmplător ” în viața de zi cu zi. Mă întristez uneori, fiindcă intervin probleme și complicații, dar faptul că știu în sinea mea că le pot depăși mă face să aleg cu grijă și maturitate.
Cu iubire și înțelegere - îmi place să-mi tratez oamenii dragi. Prietenia, iubirea lor necondiționată, sprijinul și compania lor îmi sunt de un real ajutor, îmi umple sufletul de sentimente frumoase și sincere, mă fac să mă simt recunoscătoare, binecuvântată. Faptul că știu că am pe cineva cu care să împărtășesc micile bucurii, satisfacții, tristeți , gânduri , îmi aduce o pace deplină și o armonie binefăcătoare, îmi întărește spiritul și îmi liniștește sufletul. Un om care are și un singur prieten se poate considera un om bogat.
Cu toate aceste sentimente minunate în suflet pășesc , zi de zi, pe drumul meu. Le păstrez și pe port cu mine ca pe cel mai valoros și apreciat dar pe care l-aș fi putut avea și mă simt specială că dețin și simt aceste emoții, aceste mici comori care reușesc să semene fericire, împlinire și speranță în sufletele purtătorilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu