sâmbătă, 20 octombrie 2012

Dream girl


Sunt o visatoare. Sunt una dintre acele persoane cu capul in nori, care inca mai are o doza de naivitate, care inca mai spera, care inca mai crede in frumusetea si bunatatea oamenilor. Imi place sa ma bucur de fiecare moment, sa-mi imaginez in clipele dificile ca totul va fi bine, ca lucrurile se vor rezolva de la sine, imi place sa ma imbarbatez atunci cand viata mi se pare grea, cand totul in jurul meu pare sa ia o alta traiectorie. Si desi sunt constienta ca lucrurile, viata, oamenii nu sunt intotdeauna asa cum cred, imi place totusi sa-mi imaginez o lume mai buna, o lume plina de culoare, o lume in care valorile si principiile nu sunt uitate, nu sunt marginalizate. Imi plac deopotriva oamenii simpli, de la care inveti mai mult decat ti-ai putea imagina, imi plac persoanele decente, sincere, ale caror calitati nu mai sunt de ceva vreme apreciate.
Sunt o visatoare, stiu. Dar , uneori probleme, temerile , singuratatea, gandurile cenusii si nelinistile se contopesc intr-o mare de liniste si armonie atunci cand crezi ca ceva bun se va intampla. Si brusc, totul pare sa capete lumina, culoare, magie, si sa vezi mai clar tot ce era ascuns ochilor , mintii, sufletului tau.

2 comentarii:

  1. Am fost si eu asa..candva. Nimic nu putea sa imi intunece gandurile sau visele... Pana cand viata mi-a dat o palma....si apoi fara sa vreau am intors obrazul..si am mai primit una..
    Si fara sa vrea mi-am pierdut optimismul, starea de visare si bunatatea.
    Bucura-te cat poti de lucrurile astea ..inainte sa ti le ia cineva

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi eu mă consider un om,practic,rupt de lume:)).Visez mult şi nu are voie nimeni şi nimic să-mi ia asta,e lege:))...dar cine ştie ce avem noi muritorii pe viitor.Te pup.

    RăspundețiȘtergere