miercuri, 23 iunie 2010

If you know



* cât de mult mă doare să-ţi citesc trecutul  şi să-mi dau seama că meritai mai mult…
* cât mă doare să-mi răsfoiesc singură paginile trecutului meu şi să resimt durerile…
* câtă nevoie am de o îmbrăţişare, dar nu am curaj să-ţi mai spun şi nici putere să recunosc…
* cât însemni pentru mine şi cât de fericită sunt în preajma ta…
* cât mă doare ignoranţa ce mi-o arăţi uneori şi grija ce mi-o porţi alteori fără să ţi-o cer…
* cât de bine ne completăm rănile…
* cât îmi doresc să te ajut să redescoperi frumosul şi să uiţi urâtul…
* cât mă doare distanţa…
* cât aş da să te văd zâmbind cu adevărat…
* cât îmi doresc să fii fericit  cu cineva care să te merite cu adevărat, fiindcă eu am dat-o în bară şi egoista din mine nu a ştiut să aştepte
* cât m-ai ajutat să uit, să iert şi să trăiesc…
* cât îmi displace că ne certăm şi am uitat să ne simţim bine unul în preajma celuilalt…
* ce gust au lacrimile pe care uneori le mai scap pe neaşteptate, seara în pat…
* cât mi-am dorit să-mi fi dat o a doua şansă…
* cât de rău mi-e acum şi ce bine îmi era atunci…
* ce  rece poate fi uneori singurătatea şi cât de singură mă simt printre atâţia oameni…
* că de fiecare dată când îl văd, gândul mă poartă tot la tine…
* că încerc să caut măcar aceeaşi compatibilitate şi nu o mai găsesc…
* cum mă agit toată dacă nu ştiu nimic de tine zile întregi…
* cum mereu te caut în mulţimea de vise frânte şi nu te găsesc…
* cum îmi spun “e ultima oară când mă mai gândesc la ceea ce a fost” şi îmi încalc mereu promisiunea…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu