marți, 22 iunie 2010

Ganduri catre tine


E uimitor cum de fiecare data reusesti sa ma faci sa cedez.
De cele mai multe ori stau si ma intreb daca eu am puterea asta asupra ta.
Mie mi se pare totul atat de intens.
Esti profund imbibat de esenta ce ma stoarce de orice putere,simtul meu olfactiv este dat peste cap de parfuml pielii tale si ma ameteste ducandu-ma usor catre extaz.
Un rau de apa-mi inunda gura,papilele mele gustative  ce vor sa te absoarba , sa te devoreze…
Uneori cred ca esti un zid mult prea inalt pentru al putea ajunge, dar ma consolez cu faptul ca fac tot ce-mi sta in puteri sa ajung acolo sus , unde tu imi poti da masca falsa pe care mi-ai atribuit-o ani trecuti si vei descoperi persoana care sunt cu adevarat.
Ma intreb si acum….
Oare eu am efectul pe cate tu il ai asupra mea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu