sâmbătă, 28 septembrie 2013

Mulțumesc ...



... pentru promisiunile pe care nu le-ai ținut 
... pentru cuvintele pe care nu le-ai spus 
... pentru visele care s-au dovedit a fii iluzii
... pentru timpul pe care nu mi l-ai dăruit 
... pentru sentimentele pe care nu le-ai simțit 
... pentru ziua de azi pe care nu avut-o niciodată 
... pentru emoțiile pe care le-ai trezit în mine și care m-au ajutat să devin persoana care sunt astăzi 
... pentru lacrimile care mi-au curățat sufletul și mintea 
... pentru tăcerile dintre noi , care mi-au dovedit că nu suntem suflete pereche 
... pentru momentele de rătăcire care te-au îndepărtat de lângă mine, pentru răspunsurile pe care nu mi le-ai dat , pentru că m-ai făcut să te văd așa cum ești în realitate, pentru că mi-ai deschis ochii și inima și m-ai făcut să realizez că de fapt iubeam o himeră. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu