sâmbătă, 5 martie 2011

Totul trece, dar dragostea nu trece niciodata; totul te va parasi, in afara de lucrurile iubite care sunt in tine.

Cateodata imi place sa-nchid ochii si sa visez
si sa nu fiu intrerupta decat de gandurile tale care ma cauta
alteori imi place sa ma afund in refrenul unei piese vechi
si sa te regasesc in dulceata versurilor...
cand ploua imi place sa ma furisez in bratele tale
si sa gust de pe buzele tale aroma unei cafele tari si fierbinti
iar cand tuna si mii de fulgere brazdeaza cerul
imi place sa ma cuibaresc langa pieptul tau
si sa ascult cum inima valseaza in ritmul unei melodii lente...
cand nu esti langa mine imi place sa -ti port tricourile
imprimate cu amintiri
sa inhalez parfumul uitat pe perna de alaturi
si sa-mi beau cafeaua din aceeasi cana din care ai baut si tu
inainte sa ma trezesc....
iar cand revii in sfarsit imi place sa-ti sar in brate
si sa-ti acopar chipul de sarutari
neastamparate ...
sa ma las imbratisata strans la pieptul tau
si sa -ti citesc iubirea ce mi-o porti
in ochii blanzi , caprui ...
pe buzele ce le cauta nerebdatoare pe ale mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu